Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 11 mai 2010

Nu ma stiati asa.

Mi-am dat ieri seama ca imi pasa. Nu credeam sa mai vreodata de-a face cu astfel de sentimente.Dar imi pasa.Imi pasa de prietenii apropiati, imi pasa de el, imi pasa de tine si tin cu dintii de voi, asa putini cum ati ramas. Imi pasa cand unul dintre voi plange si as vrea sa-i dau ambii umeri, daca asta va face sa va eliberati de greutatile care apasa. Imi pasa cand imi spuneti ca va e dor, pentru ca ala e momentul in care realizez ca ochii mei nu au secatuit de lacrimi. Imi pasa cand imi spuneti ca sunteti fericiti, pentru ca stiu ca asta ati asteptat foarte mult timp si pentru asta va luptati zilnic. Mi se rupe sufletul, in schimb, atunci cand realizez ca EU nu pot sa fac nimic pentru ca voua sa va fie bine, pentru ca puterile-mi sunt limitate, iar mainile legate. Iar asta doare de fiecare data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.