Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 21 mai 2010

Dox. Scratching. Pasiuni.

Pe Dj Dox nu`l cunosc personal. Am schimbat doar cateva cuvinte, dar a fost suficient pentru a`mi da seama ca se numeste pasionat:pasionat de scratching, pasionat de muzica, pasionat de istorie, pasionat in general. Banuielile mele au devenit certitudini in momentul in care a inceput sa vorbeasca despre munca lui si de proiectele pe care le are.
Nu voi insirui biografia lui Dox, nici nu voi oferi detalii in amanunt despre colaborarile lui. Dar pentru cei care "nu stiti de unde sa`l luati", va pot oferi cateva hinturi: Andrei Veliman este cel pe care l-ati putut urmari pentru o perioada la MTV(emisiunea Yo!Rap), cel care a functionat in proiectul R.A.C.L.A, cel care l-a adus la Bucuresti pe Guru(din Gang Starr, pentru cunoscatori). Recent, pasiunea pentru scratching l-a adus in Turntable Science, un proiect care "rupe" gura oricui(a targului, a satului, a urbei). Nu voi descrie acest proiect decat prin "original si atent construit", pentru ca l-as lasa pe Andrei sa completeze descrierea mea intr-un post viitor.
Pana atunci insa, eu va pun un link la dispozitie, pe care sa-l analizati:
aici . Este pagina proiectului de care va ziceam mai devreme. Eu am "scratchuit-o" de sus pana jos, in dupa-amiaza asta. Primul lucru care mi-a sarit in ochi a fost "header-ul", unde poti da play/stop unor mici demo-uri de scratching. Cateva track-uri puteti gasi si pe blogul baietilor.
Mie mi-a placut.
....................................
Next in line: E cineva foarte drag mie. Intamplator, una din pasiunile lui este tot muzica. Ne vedem rar, incercam sa vorbim des.De cele mai multe ori, ne iese. Mai multe hinturi puteti cere pe Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.