Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 20 mai 2010

Printre Kalasnicov`uri: Ciuruiala de cururi si ambitii.

Ce-ati zice daca ne-am juca un joculet? Imi veti raspunde in cor ca nu aveti chef de jocuri pentru ca salariile v-au fost taiate cu 25%, afacerile v-au fost inchise, iar angajatii scosi in somaj. In plus, aveti si ratele pentru masina, casa si tampenia aia de investitie de nu va da pace, pentru ca stiti ca o sa va pierdeti banii. Joculetul meu insa va salveaza pe toti, de la primul pana la ultimul, iar efortul depus de noi este minim. Nu, nu este o afacere de tip MLM, nu este o super oferta pe care trebuie sa o cumparati, nu este o asigurare de viata. Eu va vand idei. Macabre, lugubre, violente. Cum ma stiti.
Ideea mea, de data asta, s-a concretizat intr-un joc. Rulata ruseasca se numeste el. Poate va este cunoscut. Mai mult ca sigur va este cunoscut, numai ca eu am schimbat putin regulile. Am gandit ca totul sa fie exclusivist si sa se desfasoare pe un teren restrans, in grup restrans, pe doua tabere: una portocalie, una rosie. Membri taberelor vor fi nimeni altii decat cei in care voi ati investit incredere din `90 incoace, vazandu`i ca salvatori al neamului. Inscrierile se vor face la Biroul Bugetarului Lovit, aflat in fundu` ...Intr-un fund.
Taxele de inscriere vor reprezenta contravaloarea salariului si a primelor participantilor pe o perioada 3 luni de zile, plus bunurile nedeclarate in declaratiile de avere. Daca este sa fim cinstiti, macar sa fim pana la capat.
Lupta dintre tabere se va desfasura pe marginea prapastiei sperantei, aceeasi in care romanii au cazut de atatea ori, amagiti de himere.
Intrumentele de joc vor fi niste gadgeturi tare faine: Kalasnicov-uri se numesc,upgradate si prevazute cu ultimele gaselnite in materie de tehnologie:adica nu`ti mai fac curul praf, ti`l fac arsice direct.Sau invers.
Miza jocului este simpla: ciolanu` este castigat de echipa care neutralizeaza(in plan abstract si astral, al Flacarii Violet) cei mai multi din tabara adversa. Nu le spuneti inca:ciolanu` e ros de molii. Sa nu care cumva sa le zdruncinati fericirea si sa le spuneti ca ciolanu` e ros de molii. Realitatea lor e intotdeauna mai frumoasa decat a micilor de noi.
Ce spuneti, jucam jocul asta impreuna cu ei?

PS:A, da, e un pamflet si trebuie luat ca atare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.