Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 26 mai 2010

Un Bogdan printre multi Bogdani

Ai observat ca atunci cand vrei sa vorbesti despre un om pe care-l stii foarte bine cuvintele ti se opresc in gatlej, iar sunetele intarzie sa apara pe gura? TE gandesti ca daca tot va stiti atat de bine, poate ca ai putea ceva mai mult decat un "blocaj sinistru al autorului". Dar nu este asa. In general, a vorbi despre persoane foarte apropiate ii vine oricui peste mana, pentru ca nimeni nu se gandeste ca va fi pus vreodata sa concretizeze lucrurile deja evidente.
Ei bine, asta mi se intampla acum, cu Bogdan.Pentru ca Bogdan este urmatorul pe lista mea. Mi-ar fi simplu sa-l definesc prin analogie cu altcineva, dar de cand imi place mie ceea ce este simplu? In plus, odata spus "nu ma mai baga pe mine in aceeasi oala cu altii" ramane bun spus. O sa renunt insa in a`l descrie si o sa renunt sa accentuez rolul de "creator" pe care-l are asupra mea. Cuvintele nu isi au locul...odata in plus, in acest context.
Pentru Bogdan si pasiunile lui(pe care le impartasesc), am un lung sir de "multumesc-uri": multumesc pentru discutiile interesante, multumesc pentru tigarile fumate in miez de noapte, multumesc pentru zambete, rasete si slefuiri repetate, multumesc pentru "sfatosenie", multumesc pentru ca m-ai lasat sa fiu mereu aproape. Intre timp, ai devenit si mai aproape decat erai.Restul, ti le zic la un fum.
....................................
Next in line: De data asta, este o ea.La care tin mai mult decat o arat.Si viceversa.Probabil pentru ca pielea este atat de a dracu pe noi si asta ne impiedica sa fim "pisicite". Asta mica e pasionata de poezie.Si de motoare.Ghici cine`i?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.