Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 31 mai 2010

Bocancei si bratarele.Andra

Cand o vezi pe Andra, vezi de fapt nebunia ta, reflectata in ochii ei. Cred ca este cel mai neastamparat om ce mi-a fost dat sa-l cunosc pana acum. Cu eternele bratari, cu eternele manute in vant si bocanceii de rigoare, Andra mi-a starnit frica prima data.Drept pentru care, intentia mea era sa o evit cat se poate de mult. Asta pana intr-o zi cand a...chitait. Atunci mi-am dat seama ca materialul din care suntem facute este acelasi, doar ca nuanta difera. Al meu negru..ai ei blond, roscat, negru, verde...mai exact, cameleonic.
Cu toate replicile ei dracoase, Andruta mi-a intrat la suflet foarte repede. Poate pentru ca gandeam la fel sau poate pentru ca ne unea ACEA nebunie. Dementa noastra este insa diferita si asa este si normal:ea are dementele ei, eu pe ale mele, dar se pare ca atunci cand dementele s-au intalnit, nu si-au dat in cap, ci au batut palma. Ceea ce este din nou bine pentru noi si de rau pentru creierii altora. Semanam foarte mult in nebunie si, dincolo de toate, este unul dintre oamenii de la care am avut ce sa invat.
Treptat, am ajuns sa o cunosc pe faptura gingasa ce mi-a rontait din urechi aproape 2 ani de zile, cu tipetele ei specifice si ticurile verbale dubios de originale(nu le-as putea reproduce, pentru ca si asa viata`mi este in pericol odata cu acest post).
Despre Vama, nopti pe drumuri si doamne-n alb, aventuri periculoase prin judet si cheile dobrogei, nici nu mai zic. Stie ea mai multe
Andra este unul dintre acei oameni care au ramas alaturi de mine in toate momentele:grindina, soare, viscol, zapada, soara, soare, soare.
In final, pe Andra poti ajunge sa o iubesti .Poate mai mult decat iubeste ea poezia si motoarelor(ca doar orice dementa are constrastele ei). La fel de repede, poti ajunge sa o urasti, daca treci cu usurinta peste ceea ce ii defineste nebunia si personalitate. Din fericire pentru mine, am ales prima varianta. Si nici n`avea cum sa fie altfel. Mi-e prea draga nebuna.
........................
Next in line: Cel al carui nume l-am rostit de prea putine ori.Sorbitor de cafea tarzie,pasionat de tot ce e bun si cu tendinte criptice. Mereu ironic si adulmecator de linisti sufletesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.