Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 22 mai 2010

Cum se vede fericirea pe ruta New York-Constanta

La ora la care scriu acest post, probabil ca el isi ia pranzul. Sta in US. De ceva timp, s-a mutat acolo, cautandu`si fericirea si implinirea. L-am cunoscut acum 4 ani si inca ne mai minunam cum mama ma-sii a trecut timpul, cu noi doi tot prieteni. Ne vedem rar, dar incercam sa vorbim pe cat de des putem. Mai un telefon, mai o vizita, mai un mesaj lasat pe Facebook.
Andrei este si el un om pasionat. Ca oricine altcineva, psaiunile lui nu se limiteaza la una singura. Insa doar una i-a macinat creierii pana acum:productia muzicala. Am lucrat cu el pentru un proiect frumos, de radio online. Ne-am tachinat, ne-am injurat, am ras unul de altul, dar am ajuns sa fim foarte aproape, in ciuda distantei New York-Constanta. Radem si acum de apelativele pe care ni le-am pus in urma cu 4 ani, dar realizam ca pe undeva, stiam noi ce stiam cand le-am ales. E si dragostea de sora/frate un fel de dragoste, poate chiar mai intensa decat orice altceva.
Pasiunea lui l-a dus departe, cu toate ca nu ii place sa recunoasca asta. Andrei este una dintre persoanele care au muncit ca dracu pentru a avea ceea ce au acum, poate de aceea il si apreciez atat de mult si ma mandresc cu el. Imi place sa il am aproape si nu voi renunta niciodata la ...luxul asta.
................................
Next in line: Ea e imaginea mea in oglinda.Ne-am descoperit intamplator,dar odata ce ne-am descoperit..ne-a fost foarte greu sa ne despartim. Destinul ei a fost Buc, al meu este inca eterna urbe tomitana. Asta nu inseamna ca nu mai "functionam"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.