Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 24 mai 2010

Sarmi a mea

Orice as spune despre Sarmi probabil ca ar fi prea putin.Prea putin in sensul ca relatia dintre mine si ea depaseste bariera cuvintelor: ea este eu in oglinda, la fel cum eu sunt ea in oglinda: gandim la fel, actionam la fel, ne cunoastem atat de bine incat orice descriere probabil ca este acum de prisos. Ea va fi mereu cea care imi citeste gandurile si in mainile careia mi-as incredinta intreaga existenta, fara urme de regret.Este genul de om care te cucereste prin eleganta si stilul cuvintelor, dar si prin inocenta privirii.Este si ea un om pasionat, iar pasiunea ei o rasfrange de fiecare data asupra celor din jur. Pentru cei care au urechi sa auda si ochi sa vada, bineinteles.
Ne stim de cativa ani buni, probabil din vremea in care eu eram in al doilea an de facultate si ne-am intalnit, deloc intamplator, in acelasi birou. Am crescut frumos impreuna, in acorduri de jazz si impresii despre jurnalism, literatura si culturi europene sau asiatice. Ne-am despartit, ne-am regasit si discutam acum cu aceeasi pofta despre orice. Este unul dintre acei prieteni pe care timpul nu va arunca niciodata uitarea. Divin a te intelege din priviri cu cineva!
..........................
Next in line: Stele, simboluri, tigari fumate`n miez de noapte. E un el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.