Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 17 mai 2009

Romania- KO @ transmisiuni live

Am ramas de caruta si la transmisiuni live. Vorbesc aici tot de Eurovision. Pacat de incercarile lui Alsu("cantatoare" si ea, la un moment dat) si ale domnului Ivan Urgant( prezentat pe site`ul oficial EUROVISION ca fiind personalitte media) de a ne ..scoate din anonimat. Cand transmisiunea live o face Alina Sorescu, micul mare copil tvr`ist, sansele sa facem o transmisiune interactiva sunt practic nule. Asa ca nu am avut glumite, nu am avut dialog intre.."ferestre"..ci doar o turuiala fada a Alinei Sorescu.
Ce e mai trist insa e faptul ca am primit o dubla lovitura: in timp ce probabil TVR se gandea pe cine sa aleaga dintre Alina Sorescu si..Alina Sorescu..UK si Deutchland aveau sa dea lovitura la alegerea persoanei pentru live broadcast: Uk l-a ales pe Duncan James(former BLUE component), iar Germania l-a scos din maneca pe Thomas Anders(Modern Talking). Nici celelalte tari participante nu au stat prost la capitolul asta, alegand indivizi care sa adauge culoare transmisiunilor.
Noi..in schimb..am ramas rozalii in exprimare si profesionalism, la fel ca si bluza VIP`ului Alina Sorescu.

Un comentariu:

  1. Uitasem de frumuselu' de Duncan James, dar mi am adus aminte repejor :> Cat despre Alina Sorescu, nici nu stiam ca se mai stie de ea...

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.