Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 17 mai 2009

Elena a facut pleosc la Eurovision!



Spun de la bun inceput ca refuz sa pledez pentru un nationalism nemotivat atunci cand vine vorba de Eurovision. Nu fac parte din categoria personalului romanesc ce slujeste cauza nemiljocit, indiferent de context, ignorand realitatea si pledand permanent intr-o victima a vecinilor, a Europei, a lumii. O sa fiu radicala: am fost jalnici la Eurovision. Si nu, nu a fost de vina votul politic, nu u fost de vina relatiile diplomatice incerte pe care le avem, nu a fost de vina nici macar teoria conspiratiei pe care o invocam de cate ori putem. Cu atat mai mult, bugetul redus , restrictiile organizatorilor si lipsa sonorizarii sunt argumente deja de o redundanta ce da spre plictis.
Noi suntem singurii responabili pentru esec. Marele esec al locului 19. Noi suntem responsabili pentru alegerea melodiei, pentru alegerea artistei, pentru alegerea coregrafiei si a costumelor, noi suntem direct responsabili pentru ca dupa atata amar de vreme nu stim cu ce se mananca showul si ce inseamna. Daca tot ii asteptam pe americani din `49, macar puteam sa furam ceva din know how`ul lor in timp ce asteptam. Dar nu, noi suntem si puturosi in asteptarea noastra si mergem pe mana norocului si a simplei coicidente la concursuri.
Nu stiu de unde sa incep dupa ce am zis ca suntem responsabili pentru marele esec. Poate de la lipsa de unitate a produsului adus la inaintare: o combinatie bizara de stiluri si mesaje, de nu am mai vazut. Am avut rochii de iele incerte, franjurate in stil jungle, in culori frenezic de prost alese..de ma asteptam ca dupa ce le-am vazut pe cele 4 Jane de pe scena, sa vina si Tarzanul. Cat despre Elena , ea a fost si timorata, si stangace, si lipsita de talent fizic, dar si intolita intr`o rochie pretioasa, care rupea cu "ielismul" neslefuit din background. Si de parca nu era de ajuns, coregrafia trebuia si ea sa dea un sut in ceureu intregii creatii TVR`iste: un pas la stanga, unu` la dreapta, un balet mimat si 2 picioare stangi ale Elenei, toate grupate in perinite si hore. Nu o sa inteleg ce treaba are hora cu o rochie de inspiratie jungle si una pe care sunt aplicate paiete, dar poate sunt eu ..profana intr`ale stilului.
In plus de asta, se vedea si tracasarea Elenei de la o posta. Intelegem ca unii artisti nu sunt omnipotenti, dar coregraful ar fi trebuit sa intuiasca asta, in loc sa mearga pe trendul altor tari participante.
Nu o sa scape de la paruiala mea verbala nici macar versurile, care de la bun inceput mi s-au parut de prost gust. Il blamam atat pe Moga pentru creatiile lui simpliste, kitschoase si pline de zvac occidental, dar inchidem ochii cand vine vorba sa ne uitam la alegerile unui juriu TVR`ist(alegeri, care fie vorba intre noi, au dat gres de fiecare data la Eurovision): The balkan girls, they` like to party..like nobody. like nobody. Asta ce sa insemne? Ca am recunoscut in fata unei intregi Europe cum ca zvonurile ca noi am fi un neam de curve sunt adevarate? Banuiesc ca da, ca altfel nu vad rostul unei asemenea afirmatii..al carei mesaj nu se regaseste in coregrafia stangace a reprezentantei Eurovision. In plus, stau si ma gandesc, referitor tot la versuri, de cand suntem noi reprezentantii unui intreg Balcani, care sincer vorbind, poarta semnatura infierata a lui Goran?
Si cu toate astea, noi inca ne mai miram ca o luam la fund ori de cate ori mergem la Eurovision. Anul asta am ocupat locul 19. Cine stie..anul viitor poate avem sansa sa fim ultimii!Ne meritam soarta, monser! Ne meritam soarta oropsita de papuci ai Orientului.
Si un PS:Cu riscul de a fi rautacioasa, cred ca din delegatie au facut parte machieuzele TVR(atentie, nu make up artisti, machieuzele) si costumierele mamutului mulgator de bani publici TVR.

Un comentariu:

  1. Persoanele din juriul TVR-ist au o parere prea buna despre propriile gusturi, altfel nu-mi explic de ce calca pe bec de fiecare data. Nici nu am urmarit Eurovisionul anul asta pentru ca nu am vrut sa vad cum o dau in penibil "reprezentantii" nostri.

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.