Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 19 mai 2009

Thumbs up for Moldova!

Gustul amar al esecului Romaniei(nu ca nu am fi meritat`o, evident) mi-a fost inmuiat de doua performances(sa nu zic..cantari sau prezente scenice): una a fost cea a Estoniei si cealalta, a revolutionarilor din Chisinau. Estonia a avut o simfonie urbana de toata frumusetea, melodie pe care eu o vad fie pe colana sonora a unui film, fie intr`un spot dramatic si plin de adrenalina la masini( a se vedea, spre exemplu, Meravigliosa Creatura-Gianna Nanini, din reclama binecunoscutului brand italian de masini)


Cat despre cei din Moldova, ei au fost la mare inaltime horistica si recunosc ca am ranjit atunci cand am auzit melodia. Simpla, alerta, frumoasa ca si concept de punere in scena. Ce pot sa zic, am fost batuti la cur rau de tot, ca obrazul il tot bate tovarasu` Voronin de ceva vreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.