Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 20 mai 2009

Barbatul in chiloti minusculi

Dan imi zice ca in pozele mele de la avatar sunt numai poponari dubiosi. Asa imi incepe Dan dimineata de azi, facandu`ma sa ma gandesc daca gusturile mele la barbati implica numai..barbati care iubesc barbati. Ma uit mai bine la ce imi zice Dan, ma uit la poza de la avatar cu barbatul lasciv, care se intinde somnoros pe un pat alb..in niste chiloti minusculi. "Dan e nebun!", imi zic rautacios in barba, in timp ce contemplez imaginea abdomenului pernuit de sala a domnului in chiloti minusculi.
"Ramono, schimba poza!" imi urla Dan din partea cealalta. "Pune poza cu tine, ACUM!", completeaza el. "Nu vreau sa il vad pe ala de dimineata".
Bolobrosind in barba, ma conformez...schimb poza de la avatar cu pretinsul barbat care adora barbati si pun gingasa floare de la Dan. CAta sensibilitate!Nu imi mai incap in piele de atata sensibilitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.