Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 4 mai 2009

Sexul intre ...similari

Pana nu demult credeam ca o combinatie intre un maniaco-depresiv si un alt maniaco-depresiv nu este de dorit. Ba mai mult decat atat, este letala. Insa timpul a dovedit ca ma inselam amarnic. Timpul si ceva ajutor din partea prietenilor:"Da, dar sexul intre ei este incredibil!" Se aude o voce din lateralul meu. Si atunci am realizat adevarul din vorbele scurte ce au venit de langa mine. Da, sexul este incredibil, la fel ca si atractia dintre cei doi(indiferent care ar fi ei, maniaco-depresivi sa fie...ii leaga aceeasi conditie si aceeasi lipsa a sentimentalismului, as completa).
Nu pot sa imi ascund un zambet, atunci cand imi aduc aminte de el, un maniaco-depresiv..la fel ca si mine, in cautarea adevarului, gloriei si a descatusarii de energii negative. "Este incredibil sexul intre ei", imi repet intr-una, parca incercand sa ma conving exact de contrariu. Dar contrariul nu exista, spre deosebire de firul ala invizibil care leaga doi oameni care nu au foarte multe in comun, in afara de sex. Oameni care revin de fiecare data unul la altul, cu declaratii mai mult sau mai putin plasmuite, dar cu firu` ala nenorocit care ii leaga poate pe viata. Sau poata pana la urmataorea partida incredibila de sex.
Asa imi aduc eu aminte de el de fiecare data. Si de fiecare data imi apare zambetul pe buze, gandindu`ma la urechile copilului nevoit sa asculte niste urlete venite de la parterul unui hotel sau..la jandarmii care au trecut pe langa doi maniaco`depresivi, fara a observa nimic ciudat in comportamentul lor.
Maniaco-depresivi e poate prea mult spus, la fel de mult ca si metafora firului invizibil. Dar, pana-una alta..sunt cuvintele care imi sunt la indemana atunci cand e sa descriu o partida reusita. Partida pe care o asociez de fiecare data cu numele lui.

Un comentariu:

  1. Da, maniaco-depresiva cu valențe de altruistă sau mai bine zis depresia bipolara combinată cu represia sentimentelor, nicidecum lipsa sentimentalismului, poate doar a exprimarii lui, nu va renunta nicicum la acel fir ce a succedat doi oameni prin evenimentele care le-au marcat niste perioade finite din viata lor. Maniaco-depresiv, mov, bipolar, cu esarfa sau nu.

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.