Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 12 mai 2009

Dialog de Piraues

CAnd ziceam ca am oroare de bani, nu mancam rahat. Pentru ca nu stiu cum de se intampla ca de fiecare data, bancile isi dovedesc ipocrizia ed institutii publice cu capital privat si o dau cu mucii in fasole rau de tot. Nu bancile propriu zise, ci angajatii lor penibili, abia iesiti de pe bancile facultatii sau angajati prin nepotisme, there for fara nici un training in ceea ce priveste lucrul cu oamenii. Luni, 11 mai, ora 15. Imi suna telefonul insistent. RAspund. La celalalt capat al firului, o duduie Mihaela X, care imi explica ce mare scula pe bascula e ea la Piraeus. Adica ofiter de credite. O ascult pret de cateva minute, timp in care incerc sa nu o injur, pentru ca ..nu de alta..dar m-a mai sunat si acum 2 zile , cand am avut aceeasi discutie la telefon. Credeam ca in 2 zile se rezolva situatia, pentru ca am platit ce era de platit. Sau ce credeam eu ca este de platit. Politicos, o intreb daca are baza de date in fata, pentru ca am efectuat plata pe 8 mai. Imi spune timid ca ultima plata a fost efectuata pe 20 martie. Zic, tot pe un ton politicos: doamna, va trimit factura. Este efectuata plata de pe 8 mai.
Ea: Pai...stati..ca nu inteleg..sa nu se fi actualizat baza noastra de date?
Eu: Va dati seama ca nu va pot raspunde la intrebarea asta.
Ea: Dar nu inteleg ce este aici.(in gandul meu: si de ce mama dracului nu ma suni dupa ce te dumiresti?)
Sfioasa, imi zice. Haideti ca va sun eu peste 5 minute.
15.20. Ma suna din nou.
Ea: M-am lamurit!(in gandul meu: Aleluia, nu iti primesti salariu` degeaba!)Aveti si un overdraft(hai, nu zau??)
Eu: DA, doamna. Am.
Ea: Va sfatuiesc sa va lasati macar o suma minima in cont de acum inainte.
Eu: Doamna, mi-as fi lasat, daca mi-as fi luat salariul. Daca ati fi fost mai atenta, ati fi vazut ca al meu cont este gol de 3 luni de zile.
Ea: Da, am observat. DAr , totusi, trebuia sa va lasati
Eu: Doamna, dvs intelegeti ca nu am luat salariul pana acum, de aceea e contul gol? Si in plus, de ce atunci cand ma duc sa imi achit rata, doamna de la ghiseu nu imi zice ca sunt restanta, ci imi zice doar suma curenta pe care o am de platit.
Ea(mimand inteligenta): A..pai ..doamna de acolo nu are baza de date. TRebuie sa va duceti la ofterul de credite.
Eu: SA ma duc a ofiterul de credite sa ce?Sa platesc rata?Lunar?
Ea: Nu..sa va zica ca sunteti restanta.
Eu...politicoasa pana la capat, inchei convorbirea telefonica.
Peste 2 ore ..ma suna colega ei..acasa. De data asta, de la overdraft.
Ea: D-na Crangasu?
Eu: Da
Ea: De la Piraeus sunt.
Eu: D-na, am vb azi de doua ori cu una din colegele dvs . Nu cred ca mai este necesar sa vb si cu dvs.
Ea: A..ati vb?Si v-a zis si de overdraft?
Eu: Da, doamna.
Ea: Pai..plata o efectuati tot vineri?
Eu:Da, doamna.pe amandoua.
Ea: A..bine, atunci.
Si am inchis. Urasc in continuare bancile si lipsa de profesionalism a unora dintre angajati, care habar nu au ce sa zica, cum sa zica si cum sa puna problema. Ba mai presus, nici nu prea stiu care e problema aia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.