Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 13 mai 2009

Phelipe wants to be...himself?

Stiam ca a lansat videoclipul..sau cel putin ca il filma si pregatea lansarea, dar abia acum am reusit sa il vad. Nu as putea sa zic ca e kitchos, este ok`iutz. Ii lipseste insa chestia aia care sa te atraga si sa te faca sa il vezi de mai multe ori. Am secvente cu Phelipe, am secvente cu Phelipe`s impersonations, am cadre de trans si focus pentru dinamism(sau editari de montaj)..insa nu are nimic, ca si videoclip, care sa ti se intipareasca pe retina.
Ce imi displace profund la videoclip este ca cel care l-a produs/regizat nu a stiut sa fructifice foarte bine ideea de baza, conceptul teoretic. Mai excat, tendinta fiecaruia de a deveni un wannabe, de a imita, de a nu fi original, de a duce totul la patternuri si iconuri.Dar, pe de alta parte, ma gandesc ca si bugetul a fost relativ redus, asa ca nu insist prea mult asupra partii asteia. Cadrele cu real Phelipe nu sunt marcate prin nimic, sunt aruncate alandala, ca intr`o joaca de copii. Sunt si oarecum confuze, ca si mesaj cadrele. Sau creeaza confuzie: avem un michael jackson impersonation, dupa care se trece rapid la un Phelipe(care, noi offence, dar nu e un music icon).
In rest, melodia e ok, ca si mesaj, Phelipe are voce, asa ca jos palaria..are ceva catchy, spre deosebire de clip. Si ..in plus, pe partea de styling a contribuit Alexandru Bar, asa ca nu zic de rau, pentru ca imi place cum le gandeste si cum le aseaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.