Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 11 iulie 2007

Bodyrockers in varianta muullt stilizata

Unul dintre putinele trackuri care iti mobilizeaza si cel mai mic muschi al corpului, iar asta e maaaree lucru. Desi de ceva vreme pe piata si cu un videoclip la activ, trackul inca mai produce aceleasi efecte pe pielea clubberului! Ma asteptam ca track`ul sa fie un one hit wonder al tipilor de la Bodyrockers, dar asteptarile mi-au fost inselate, pentru ca de curand acestia au dat lovitura cu Round and Round(ce apare, am eu impresia si pe coloana sonora a unui movie)... si am eu o vaga presimtire ca o sa se arunce si pe promovarea altui single Dirty(care suna demential)si o sa faca in mod cert furori prin mintzile tuturor. Videoclipul de mai sus nu ete in varianta originala, ci este un proiect al unor indivizi(mai mult sau mai putin dubiosi) din Spania, foarte priceputi la grafica, editare, montare(dar nu si la cromatica...ce lasa nitelus de dorit). Ideea nu e geniala, dar e altceva si incearca sa surprinda esenta trackului. In ce masura reuseste, find for urself! Eu m-am convins deja si zic ca e loc si de mai bine,dar... e munca lor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.