Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 18 iulie 2007

What the puh u want?


Am descoperit zilele trecute ca limba romana s-a mai imbogatit cu un cuvant..Asta numai daca Dan al nostru il breveteaza si isi trage si spuza pe..motoru` lui! Vorbeam cu el zilele trecute si ma trezesc la un moment dat ca imi zice "puh, mah!!". Pentru vreo cateva secunde, am ramas holbandu`ma in monitor..timp de cateva secunde bune..la un cuvant de trei litere!! La naiba, imi zic..are doar trei litere..de ce nu are sens? Imediat ma gandesc la alternativa..aaa...a gresit asta micu` litera..SIGURRR..asta trebuie sa fie..Numai ca abia apuc sa clipesc din ochi, ca iar mi se orange`uieste fereastra de la mess , tot uitandu`ma eu pierduta asa in monitor..si vad..acelasi cuvant..omu` il repetase..il intreb ce mama naibii e un puh!(gandindu`ma, in mod evident..la o injuratura cum nu se poate mai frumoasa de care eu nu stiam). Asa ca strangand din maxilare in asteptarea raspunsului, il aud pe Dan zicandu`mi..un puh..este un PUP mai altfel, mah!!! Ce nu intelegi? Am respirat usurata..Damn..o zi in care nu ne impartim cuvinte blasfemice si camolonioase la adresa instantelor dumnezeiesti, ci puh`uri!! Well, hell yeah! Sa ne puh`aim dara cu totii!!Dar pe copyrightul lui Dan!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.