Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 22 iulie 2007

Stii cine e mai Crazy decat BE CRAZY?


Iti spunem noi!!! CRUSH, ALEXANDRA UNGUREANU si GEORGE HORA, care au fost surprinsii emisiunii BE CRAZY de vineri, 20 iulie. Dar parca nici surprinsi, nici invitati, nu suna prea bine cand vine vorba de ei, asa ca mai bine le spunem noi...generic nebunii si innebunitii la BE CRAZY!! Inceputul emisiunii a fost unul cat se poate de normal: am mai citit o stire, am mai spus o gluma, am mai una alta..pana cand Andrei a dat vestea bomba: intram live cu Radu de la Crush, care tocmai ce iesise de la un concert!! Pana la Radu insa, l-am tras de limba pe GEorge Hora despre proiectele pe care le are in derulare, despre ce secrete "murdare" cunoaste si pe cine are la mana...si daca e capul clanurilor mafiote din Romania, Timisoara, to be more specific..sau nu...OOPPPSS!!! Stati, am confundat emisiunile si persoanele! Nu, GEorge Hora e cel care a facut mastering`ul pentru albumul Crush si Alexandra Ungureanu, cel care a lucrat cu SISTEM, cel care...printre multe alte proiecte pe care le are a facut si the channel promo pentru SK RADIO..remember..listen to the radio..Sk...radio...??E musai sa il tineti minte, pentru ca e anthemul de anul trecut.Si cum Andrei l-a invartit si l-a tot tras de limba pe GEorge, am zis ca ar fi bine sa il lasam sa se cool down a bit(in conditiile in care si temperaturile din TImisoara ii permiteau) si sa trecem la Radu de la CRUSH. Si cu Radu am vorbit cam o ora, cu rasete, cu intrebari incomode, cu experiente cu paparazzi ascunsi dupa copaci in Mamaia, cu redescoperirea pasiunii pentru tras la tir cu arcul..si cu...ultimele informatii venite de la caldrua din Slanic Moldova(unde tocmai coborasera de pe scena). Chiar si in conditiile astea(un concert ce a durat mai bine de o ora), Radu si cu Alexandra au fost mai haiosi ca oricand si mai vorbareti ca niciodata. Chiar mai mult, Radu a martusiti, intr`un moment de maxima sinceritate: "Frate, iubesc radio`ul asta..poti sa zici ce vrei!!" Si cu replica asta inchei, pentru ca mai multe aflati la Be crazy, in fiecare vineri!! Sa nu imi zici ca ai uitat ca artistii lunii sunt chiar CRUSH si ALEXANDRA UNGUREANU!! Nu? Foarte bine, stiam noi ca si de la tine am primit mailuri pe becrazy@skradiofm.com, in care ti`ai pus toata imaginatia la contributie sa pui o intrebare-capac. Sa vedem..te tine sa trimiti in continuare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.