Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 17 iulie 2007

Tenebrele Internetului

Nu stiu in ce masura se poate vorbi la modul deschis si total ...convins despre existenta unei minoritati sexuale, dar ceea ce este clar, inca de la bun inceput, este faptul ca internetul le da membrilor ei o foarte mare libertate de experimare(ca vorba aia, tot e un drept dobandit al omului!)Prima oara am dat peste o adevarata comunitate onlin`izata a celor cupractici sexuale mai dubioase..pe undev ape myspace. CA am o alta manie, pe langa cea a bratarilor, si anume aceea ce frunzaritului pe pagini web..pe poze, mai exact. Si am tot intrat pe profile, ma tot uitam la commenturi, pana cand am descoperit prima..supriza: era mare, era paros, era in...dresuri..era BARBAT! Si uite asa l-am decoperit pe primul...si cum cine se aseamana, se aduna, comunitatea lui de prieteni ii impartaseau convingerile. Asa ca am vazut la funduri si dresuri de m-am facut rosie, albastra, verde la fatza. Nu condamn pe nimeni, pentru ca fiecare are dreptul sa isi lanseze biserici, bisericute, grupuri, chiar daca se abat de la patternul impus pe majoritate. Ideea e ca mi s-a parut fascinant..sa vezi cum o comunitate de minoritari sexual gasesc in internet o metoda disperata de manifestare, pentru ca in their ussual time they are normal people, care par normali, de fapt, cu aceleasi convingeri, aceleasi atitudini ca si cei din jurul lor. In intimitate insa, totul este dus la extrem si isi arata adevarale valente si inclinatii. Buunn..trecem peste acesti barbati cu inclinatii. evident femeiesti..dar cu o sensibilitate in comentarii iesita din comun(si aici vb cat se poate de serios) si ajungem la alti minoritari,legati in retea de acestia, care este. Si aici vorbesc despre cei cu fetisuri di tati felurile, uneori duse pana la extrem. Ehh..fetisuri ca fetisuri, ca oricine are asa ceva, numai ca diferenta dintre fetisurile cat de cat in normal limits si cele pe care le-am vazut eu e una mareee rau! Indivizi care se infasoara in banda adeziva si se excita numai la gandul ca sunt izolati acolo..banda adeziva peste tot..din cap pana in picioare...Si de parca asta si asa nu era de ajuns...sa vad niste mumii cu orificiile pentru gura doar..destupate, unele dintre imaginile puse la profil erau facute ca si snapshoturi video, in niste grote, in care corpurile adezivuite erau puse spre fotografiere..corpuri vii..a se intelege! Fascinatia catre genul asta de libertate de exprimare nu m-a lasat pana nu am luat la puricat toate commenturile, toate profilurile si toate imaginile, ca sa descopar ca a lor comunitate, in minoritatea ei este cat se poate de unita. Comentariile tradeaza asta, la fel ca si toate mesajele postate pe paginile lor. In felul asta, se izoleaza de restul lumii si isi gasesc un loc propriu de manifestare si o piata de desfasurare, chiar daca este virtuala.Who would blame them?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.