Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 17 iulie 2007

Into bracelets...!


Mania cu bratarile nu am avut`o pana acum..pana la un moment, dat ..cand mi s-a pus pata pe ele...la propriu. Nu in sensul ca imi displac, ci in sensul ca imi plac prea mult. Banuiesc ca as fi ipocrita daca as da vina pe o cunostinta de`a mea pentru toate chestiile bratelo`file care mi se intampla mie acum. Well... dar pentru a muta putin pisica din gradina mea, in a ei..zic ca It`s all her fault!! de la toate cropurile alea cu bratari, margelele, cu puf, fara puf, cu funditze, verzi, roz, galbene, mari, mici, pe care le-am vazut la ea, de acolo mi se trage tot. Am fost manipulata si coonstransa sa le preiau si eu mania asta! Ya..rigghhtt!! Culmea este ca nu mi-au placut niciodata zorzoanele, bijuteriile din aur, platina sau mai stiu eu ce metale pretioase. Cel putin, nu pana recent, cand am descoperit coltul abundentei brataresti. Ador bratarile si mansetele, la fel ca si margelele rasucite in jurul incheieturii si folosite pe post de bratari. Si ghinionul face sa nu am niciodata prea multe..asa ca..tot iau..si iau..si iau...pana mi se umplu toate sertarele de bratarele. Ultimele achizitii, bratarile pe culori calde: rosu si galben, pe care le-am si tras in poze, dintr`o bucurie aproape infantila si simplista de fel. DAca ajung sa imi iau si pe verde fosforescent, ma declar invinsa de propria manie! si sigur o sa postez un blog dezolant.
Asa ca, Maty....it`s all ur fault!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.