Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 6 iulie 2007

Pentru voi!!!



O sa imi lipseasa toti..o sa imi lipseasca Cicel, gesticuland si vorbind incontinuu,pentru a masca o sensibilitate iesita din comun. O sa imi lipseasca... Cris,cea care isi musca limba in direct, o sa imi lipseasca Crina, care s-a nascut sa isi faca mereu griji(si pentru ea, si pentru altii). Claudia, la fel..cea care e detinatoare emisferei stangi(desi nu ramane batut in cuie)a creierului pe care il avem la comun. Nu sunteti multi, sunteti doar vreo 28, dar fiecare atat de diferit, incat imi vine greu sa pun totul la gramada si sa zic...multam fain pentru astia 4 ani!O sa imi lipseasca Iustina, care acum..ca totul s-a terminat o sa se intoarca la Focsani. Iulia, micul nostru artist, convinsa si acum ca nu prea i se potriveste jurnalismul si Irina, care acum 2 zile isi facea griji ca au trecut 4 ani si ea nu stie unde stau.Eterna agitata, Mada, careia i se cam pune pata pe colegii mei de breasla si ii zice operatorului de imagine sa ii ia cat mai multe cadre cu rutieristul. Lizi, Lavi, surorile care de fapt nu sunt surori..cu o Lizi care spune ~scuze~ dupa fiecare cuvant si o Lavi cat se poate de zambitoare. Oana si Dana, fetele din Medgidia, pe care le confundam mai tot timpul(sa fie de vina faptul ca nu prea veneam pe la cursuri?). Si cum sa o uit pe Ada...atat de cuminte prin aparenta, dar de o perversitate juvenila in exprimare(am zis mereu ca i s-ar fi potrivit rolu de actor..fara pic de rautate..doar pentru ca are in ea acel ceva care ii trebuie pentru asta). Claudia si Ela, nedespartite ca intodeauna, la fel ca si Oanele. O sa imi lipseasaca Larisa si vorbitul ei tare, gesticulatul si glumele alea care ii faceau pe toti sa rada. Laolalta cu Elena, care are un ras contagios si Cristina. Si ...Victor!!the one and only, ce care a reusit performanta de a dormi doar doua ore pe noapte si de a merge pe la tot felul de eventuri. Si mai are tupeu sa se si planga!Da, fratilor, o sa imi fie dor de fiecare parte...si inca nu sunteti toti.Mai fac o continuare la bloul asta..sa nu fiu acuzata de discriminari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.