Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 26 iulie 2007

Nudistul cu bluzon


Se facea ca era o zi de duminica..Dimineata...Cu ochii carpiti de somn dupa o noapte de spinnin`(pe loc, mai mult) in Mamaia, mi-am dat ghionturi constiintei sa se trezeasca la 8 dimineata. am descoperit eu ca e mult mai kul sa te duci de dimineata la plaja. Asa ca..abia nimerind usa de la iesire si cu o mare pereche de ochelari pe fata, sa nu se vada dezastrul oboselii..m-am urcat in masina. A Oanei, ca eu nu am binevoit sa imi iau permis. Iuliana, cu noi. La nici 5 min dupa ce plecam..suna telefonul. Doina cu Sorin, cei care spusesera ca o sa fie pe plaja de la 7 dimineata, abia ajunsesera(cata nerusinare!) si ne dau vestea...Baaaaiiii, stiti ca e unu` care face plaja in curu` gol langa noi??? In mod evident, prima intrebare care a venit in mintea tuturor a fost.. SI de ce naiba v-ati asezat langa el? Ajungem si noi la fascinantul loc in nici 5 minte..si il cautam cu privirea pe nerusinat. La nici 10 m de noi..aproape de boscheti..si implicit de vaduvele negre...un cuplu, care se mangaia de zor. NImic(foarte) suspect pana acum..numai ca ne-am chinuit 10 minute sa ne dam seama daca tipu` chiar era nud(intr`o zona in care era interzis nudismul)sau facea plaja in chilotei din bumbacel alb. Am avut un impulsul de a ma duce sa verific..numai ca imi era mult prea lene pentrtuasta.Asa ca m-am asezat pe sezlong..si am inceput sa ii urmaresc cu coada ochiului(cata nesimtire!!!)Tot ce am putut sa vad era mana lui care o mangaia..si o mangaia..si o mangaia...si o mangaiaa.. si o mangaia..si o mangaia..pe prietena lui. Pana cand au venit jandarmii si nu a mai mangaiat`o..ca trebuia cu o mana sa se imbrace, iar cu cealalta sa dea actele pentru identificare. Si asa se lamuri misterul!! Tipu` facea nudism, cu prietena nenudista langa el, la nici 2 m de o adunatura de copchilasi(de numai 4-5 ani). Partea draguta incepe acum..fortat de jandarmi sa se imbrace, tipul isi ia resemnat hainele..si se imbraca..isi pune mai intai blugii..de iarna...si bluzonul , tot de iarna..peste pielea alba si nuda ca branza. APoi..cu o evidenta frustrare isi ia si patura..tot de iarna, pe care statea! Pai..bine..domnu`..ne aratam jucaria la 8 dimineata si dupa ne invesmantam podoaba cu cele mai groase haine pe care le-am gasit in sifonier? Ce fel de nudist sunteti, domnu`???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.