Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 14 iulie 2007

Ar fi trebuit sa imi pese?

Se pare ca da. TOcmai..ca nu. Nu imi pasa, de ceea ce s-a intamplat si de viata actuala a fostilor mei acoliti, decat in masura in care am ramas prieteni, si nici atunci prea mult, pentru ca nu obisnuiesc sa pastrez prieteniile cu ei. DIn motive demne de a fi supuse criteriului obiectivitatii...subiective. Asta s-a intamplat si astazi, cand pe un ton mai mult decat pueril si aparent inocent..o cunostinta imi zice ca ii ia cadou actualei fostului-e ziua ei. Banuiesc ca urmarea o reactie, ca se uita fix la mine din cap pana in picioare, doar-doar..o vedea vreo vena zvacnind a emotie pe acolo. Cred ca a fost putin dezamagita..ca i`am intuit ..intentia binevoitoare...sau venita din pura "inocenta"...pentru ca nu a primit raspunsul pe care il vroia. AS fi vrut sa imi pese atat de mult pe cat ar fi vrut altii, dar din fericire, i don`t.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.