Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 26 iulie 2007

Misteriosii SK`ului!!

Treitl Hammond si cu Sister Candy mesteresc ceva! Si nu imi place,pentru ca nu stiu despre ce e vorba..bicoz nu ma lasa deloc sa imi bag nasul. Am tot tras de ei, i-am tot intrebat, i`am tras de maneca, de limba, de haine, de...tastatura..Nimic! Tacuti ca un ..ca un...zi sa`i zic...tacut ca un politician in fatza lui RObert Turcescu!!Pfoaaa...o comparatie mai buna decat atat nici ca puteam sa gasesc! Asa..Sister CAndy lucra de zor zilele trecute la un site, lucru pe care se pare ca il facea si Hammond..dar nu la acelasi site, in mod evident..ca aveau statusuri diferite la mess! Aflu eu in doua zile..3-4-5..cate or fi..depinde de cat de dispusi sa vorbeasca or sa fie micutzii si o sa va zic si voua..Un lucru stiu despre Sista`, si anume ca s-a intors recent de la House Parade, unde a zis ca a fost tare fain, nunmai ca nu a putut sa ramana prea mult, iar acum a reintrat in paine si cu emisiunea The Lounge Eye..si cu gig`urile. Iar despre Hammond, si el da de zor la ceva mixuri, pe care le are puse deoparte bine...sa rupa piata! Asta dupa ce se intoarce din Austria, unde o sa munceasca..si o sa munceasca..si o sa munceasca..la fel de mult ca si pana acum pe partea de productie muzicala si mixing.

Un comentariu:

  1. ca sa dezvalui putin din mister ... momentan lucrez la un fansite dedicat unei trupe romanesti d alternativ-funk-jazz ... pt ca sunt genialu pe felia lor, merita promovati mult mai mult si o sa fac tot ce imi sta in putere sa ii vedem si auzim mai des. cine stie, poate ne auzim si la SK cu ei pe viitor candva ;).

    sisu.

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.