Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 26 iulie 2007

Funkyness is all around!


Cred ca am revolutionat, dupa Puh Dan piata cuvintelor romanesti..Vorba vine, romanesti..ca sunt cam de import ele!. De vreo doua saptamani incoace, la fiecare 5 cuvinte..imi exprim acordul fatza de un lucru printr`un singur cuvant: funky! Da..asta e funky! ..Funky! Mmm...se poate zice ca e funky. Nu asta ar fi problema, ci faptul ca ticul meu verbal deja smulge niste zambete prietenilor apropiati...daca rasul in hohote se poate numi zambet! Iuliana, cel putin, deja stie ca atunci cand vad ceva ce imi place, urmeaza sa spun...FUNKYYYY!!! Si o buseste rasul inainte de spune cuvantul. Daca ma intreba cineva care e sursa sau cine e sursa mai bine zis, pentru acest funkyness verbal..i`ll be damn daca as sti ce sa ii raspund. Asta ziceam eu, Ramona acum 2 saptamani..pana cand, intr`o discutie cu un prieten..aud cuvantul Funky!!! Haaa!!! Got ya!The bastard...care m-a indoctrinat..care este, te-am ginit!..dupa lungi cautari, ce`i drept...dar te-am ginit! Macar acum sa am constiinta impacata, ca am descoperit autorul moral ce starneste rasete isterice la fiecare 5 minute!!
Funky, ya`ll1 Peace!(pana il descopar pe cel de la care am preluat si ultimul cuvant, o sa mai scriu cateva bloguri intermediare)Over and out!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.