Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 16 decembrie 2009

Cand se produce declickul

"Cred ca inseamna revelatie", ii zic eu, in timp ce trag cu nesat din tigara, uitandu-ma la peretele corai din fata mea. "Nu e traducere mot a mot, dar fie!Ca m-am plictisit sa zic <>", imi raspunde el, uitandu-se pe geam. Pana atunci, discutia noastra se legase de joburi, amintiri, injuraturi si metehne personale. Revelatia a venit in momentui in care trecusem deja in revista tot ce se intamplase in ultima luna si jumatate de cand nu ne-am vazut si am trecut la ale noastre:alea filosofice.Iar atunci am avut o dubla revelatie:revelatia lui, pentru ca vorbea cu patos despre ea..si revelatia mea, ca s-a produs declickul si s-a instalat starea de detasare.
Epiphany`ul e greu de inteles pentru cei care nu il gestioneaza bine. E o stare de fapt, pe care o dezvolti si o mentii in momentul in care intelegi ca motorasul care trage dupa sine tot(bun sau rau)este creierul. Si ca vibratiile lui, negative sau pozitive afecteaza tot ce e al tau:viata, destin, interactiuni.
Dincolo de cuvinte pompoase, revelatia e detasarea si ridicarea perdelei de Pascani din fata ochisorilor ametiti de vertijul realitatii.Din orb, simti ca iesi la lumina, din prost ..simti ca te destepti.Nu e complicat, e doar o stare pe care mintea ta o declanseaza cand mintea iti face clanc, ciuruita de aceleasi gloante enervante, care ataca in acelasi loc si pe acelasi subiect.
Iar doua persoane, care nu s-au mai vazut de o luna, au avut azi, acea epiphany.
Zic bine, Mishule?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.