Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 14 decembrie 2009

Licarirea de optimism din ochii ei

Marina imi zicea zilele trecute ca o motivez. Ne-am intalnit acum o luna si i-am bagat mintile in cap, indopand-o cu plusuri si optimism. Cred ca pe undeva pe la final de intrevedere era satula de indoctrinari atat de siropoase, in care insa incepuse sa creada. La naiba, pana si eu credeam ceea ce ziceam, pentru ca era una dintre acele dati in care simteam ca sfaturile mele de bine chiar isi ating tinta. Iar de lucrul asta m-am convins zilele trecute, cand am vazut alta Marina in fata ochilor:vechea Marina, pe care o stiam eu..Cea care inca stie cum sa rada, cea care trece peste tot cu fruntea sus, cea care nu se lasa invinsa, pentru ca puternica. Ma bucur ca te-ai regasit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.