Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 3 decembrie 2009

Nu, nu ma marit!

Vartejul maritisului a luat pe sus toata suflarea de ma`nconjoara. Intrebarile imi zboara pe la urechi in ritmuri ametitoare, insinuarile la fel, laolalta cu zambetele de rigoare si invitatiile de nunta. De fiecare data, zaqmbesc gratios si zic aceeasi placa, de care eu insami m-am saturat:"Ati innebunit?Ce aveti?" Numai ca nimic nu ii potoleste, odata ce s-au pus pe intrebat. Cel mai amuzant e cand intrebarile vin de la cunostinte mai vechi, cu care nu ai mai vorbit de ceva vreme, dar care vor sa se asigure ca nu se baga cu bocancii intr-o relatie deja verighelata.
Trist este cand prietenii ajung sa te intrebe asta, facand pronosticuri si glume nesarate:"Eu zic ca intr-un an te mariti", "Am auzit ca te mariti cu unu` bun. Vezi ca stau femeile pregatite sa`ti ingifa cutitul in spate", "Si cand te mariti? Ca eu asa am auzit!", "Pot sa fiu domnisoara de onoare la nunta?" .
Nu stiu exact pe ce considerente pun intrebarile astea, dar nici unii, nici altii, nu pot da un argument pertinent prin care sa isi sustina cauza. Curioasa, am intrebat, sa stiu daca pe fruntea mea sta deja scris: "Femeia lu` X, viitoare sotie devotata". Raspunsurile nu au fost foarte clare ca argument, dar au fost foarte categorice, ca esenta:"Nu pot sa zic, dar stiu eu sigur!!!".
Problema vine abia acum:asaltata de atatea intrebari legate de maritis, am ajuns sa ma trezesc mai devreme dimineata si sa ma uit in oglinda, sa vaz daca am apucaturi de casnica sau de mama si sa-mi sterg fruntea de eventualele insemne personalizate de proprietate. Nu le-am descoperit pregnant, ci in limite normale.
Asa ca..va pun eu o intrebare:de unde si pana unde intrebarea?Sa stiu ce ma da de gol.
PS:Nu va luati dupa horoscopul care estimeaza ca pe 31 dec voi petrece revelionul cu sotul meu !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.