Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 26 decembrie 2009

Cele mai frumoase cadouri din acest Craciun!

Dincolo de toate mesajele de bine pe care le-am primit de Craciun, de departe doua dintre ele m-au atins exact acolo unde trebuia(si nu, nu vorbesc de punctul G). SI pentru ca penelul imi permite, va impartasesc si voua motivele care m-au facut sa zambesc in acest Craciun.
Primul a fost un telefon pe care l-am primit ieri dupa-amiaza, in care vocea de la celalalt capat al telefonului imi zicea: "REcunoaste ca iti doreai sa te sun, pentru ca stiai ca discutia cu mine te va scoate din monotonia mesajelor alea traditionale". A fost o urare venita din suflet, cu o discutie presarata de nebunii specifice si un "pitzi de bdul Tomis ce esti, ai mare grija de tine!", ce i-a scapat in finalul conversatiei. Intentionat, in mod evident.Multumesc, Ramon, pentru cadoul de Craciun!
Cel de-al doilea cadou a venit de la 3 persoane asupra carora imi revars dragostea de ceva timp:Sarmi, Pisika mijlocie(Andreea) si domnu` Tofan. Toti au complotat ieri impotriva mea, mizand pe isteria si paranoismul meu.Lucrurile au inceput asa: o discutie cu Sarmi la telefon, cu celalalt telefon asaltat de Pisika Mijlocie si domnu` Tofan. Evident, cum nu am patru urechi, am preferat sa ii las sa sune, gandindu`ma ca oricum voi reveni eu cu un telefon. Dar...ce sa vezi? Ii sun incontinuu si niciunul nu raspunde ulterior. La jumatate de ora dupa, primesc mesajul: "VRoiam sa iti cantam, dar cum nu ne-ai raspuns la telefon, vorbim la anu`, urato!" Panicata si putin isterica, ma gandesc ca boacana mea a capatat proportii imense si a deranjat oamenii. Insistent, ii sun. Nu raspund, din nou. Peste cateva ore, o sun pe Sarmi si o intreb: "S-au suparat astia doi mici pe mine cumva?" Moment in care aud la telefon o voce de bas, o voce de Pisika si pe Sarmi..cum ma colinda ei toti la telefon si imi ureaza "Craciun Fericit!", spunandu-mi ca nu aveau cum sa faca asta mai devremne, ca nu erau in gasca completa. Pentru asta si pentru multe altele, va iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.