Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 22 decembrie 2009

Eu cu mine, in linistea noastra

Cred ca anul asta experimentez ceva nou de ziua mea:ma chem pe mine la o discutie ca intre prieteni, sa ne lamurim niste lucruri. Poate imi voi povesti si pataniile de peste an la o cafea turceasca, cu fumul iesindu`mi pe nari in timp ce vorbesc cu patos. Ma voi confesa mie ca unui sfetnic de taina. Nu m-am mai intalnit demult cu mine. Asa, singure, in intimitatea interiorului luminat pe ici, pe colo, de cate o lumanare misterioasa. Parca ma apuca si romantismul, gandindu`ma la asta. SOrb cu nesat din scenariul asta. Ma voi incuia, eu cu mine, cu o cheie. In camera usor luminata si pagan de apetisanta. Voi crea atmosfera aceea, Aceea, pe care prietenii apropiati o construiesc intre eide fiecare data cand se intalnesc. Eu cu Mine. Cum suna asta! Doar noi, departe de forfota petardelor, de bulele piscatoare ale sampaniei, de zgomotul muzicii date tare si de caltabosi. Noi, in linistea noastra de confesiune. Mi-ar placea sa te cunosc mai bine, sorbind cu nesat din caimacul amintirilor noastre. Iti mai aduci aminte cand ai uitat sa fii uman? Da, a fost momentul in care am invatat ca TU nu poti fi controlat. Doar esti parte din mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.