Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 1 decembrie 2009

Have you ever seen the rain?

De cateva zile, ma obsedeaza un refren. Asta de cand am auzit coverul celor de la Asha pentru "have you ever seen the rain". Probabil ca obsesia a fost declansata de faptul ca la 4 dimineata, eu cantam melodia asta, in Tribute, inganata de alte voci, care s-au lasat manipulate intr-o dulce feerie.
si uite si refrenul pe care am ajuns sa il fredonez oriunde(cica mema se numeste. Nu refrenul, ci orice sintagma care are capacitate de propagare atat de mare)

2 comentarii:

  1. Buna, pe site-ul trupei gasesti chiar link-ul cu coverul nostru :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Laurentiu! Stiu, dar cum mi-am exasperat prietenii cu toate coverurile pe care le faceti voi, am zis sa schimb putin registrul, pentru ca daca mai aud vreodata numele ASHA ma linseaza.:D Stiu de coverurile voastre, le ascult live de cate ori ajung prin Buc. Multam de comment!:)

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.