Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 17 februarie 2008

Am zis ca NU!

Si ce folos ca zic eu Nu? Situatia se repeta de la o saptamana la alta, cand mi se intersecteaza domeniile: emisiunile cu news in`ul. Nici nu apuc bine sa ma dezmeticesc din ritmul alert de pe REDACTIA , ca intru in plina paine cu news in`ul, unde sunt tintuita la birou,in fata compului, cu scripturile mele. Bineinteles, atunci incep sa sune telefoanele, ca am ramas fara un tronson de emisiune, dupa ce a picat un subiect(subiect care imi inchide telefonu`. Si..incep sa dau telefoane, evident..pentru a acoperi acel gol. Numai ca de la producatorii de stiri, incepe lumea sa urle, ca nu ma gaseste la locul meu(de parca eu as sta tintuita in acelasi loc). Avem o stire!!! A venit un titlu! Am vazut nu stiu ce informatie!!! Foarte bine, vedeti`le...eu oricum le fac atunci cand am imagini!In concluzie, nimeni nu ma lasa sa respir..si asa ma dispera cand se intersecteaza departamentele astea doua, pentru ca simt ca am ramas cu un picior intr-o parte si cu unul in alta parte...Mi-e sa nu se distanteze la un moment dat si sa pic cu fundu` fix in balta media.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.