Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 4 februarie 2008

Cand pierzi in lupta cu tine


Well, I know that it`s a wonderful world, but i can`t feel it right now...Nu cred ca exista ceva ce ar descrie mai bine starea mea de acum si lupta intre laie si balaie care se da in mine acum: fericire, tristete, agitatie, lancezeala, dorinta si vointa prea puternica de a lasa lupta si de a`i lasa pe altii sa duca mai departe stindardul isteriei si vointei mele. Incep iar sa nu imi gasesc locul si simt ca nu am puterea de a duce la capat lupta cu mine. Dintre mine si mine, aleg pe altii sa ma reprezinte si sa imi arate cum ar trebui sa fie adevarata Ramona: cat de mult ar trebui sa se ploconeasca, cat de mult ar trebui sa lupte pentru a avea ceea ce altii au pe tava in numai cateva clipe. Lupta cu tine e cea mai grea, pentru ca nu stii niciodata cand iti poti da lovitura de gratie si poti capitula rusinos in fata vanitatii tale. Si asta e cel mai dureros, pentru ca reprezinta inceputul unui lung sir de nemultumiri si nepotriviri in peisaj. Asta se intampla cu cei care privesc perfectiunea nu ca pe un ideal, ci ca un dat natural, care trebuie respectat. Au parte de cele mai multe dezamagiri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.