Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 12 februarie 2008

Crush`uiala bizara

am fost in Crush sambata asta..am asteptat cateva zile pentru postarea materialului, in pseranta ca imi va trece starea de sictir pe care am trait`o in fitzosul club din Constanta. Nu a fost asa. Am ramas cu acelasi gust amar in gura, cu acelasi sentimwent ca acolo lumea de aduna doar ca sa se dea in stamba si doar sa simta ca este laolalta cu lumea buna a Constantei. Nimic mai fals. In Crush nu se aduna lumea buna a Constantei, ci toate rebuturile ce aspira la o conditie sociala mai buna, alta decat a lor. Instinctul de turma e la mare cautare, la fel cum sunt si hainele ce imita brandurile de import, la fel cum sunt si briz-brizurile poleite cu bronz ce imita aurul. Multa lume urata spiritual, multa lume abjecta fizic, multi parveniti si multi bunghitori, pusi pe agatat. Nici macar 10% din cei de acolo nu au venit pentru muzica!Si de fapt, nici nu aveau de ce sa faca asta, pentru ca si muzica era la fel de abjecta(banuiesc ca difuzau live de la un post de radio!!). Pentru cei care nu au nici cea mai mica idee despre ce vb, ma simteam ca intr`o discoteca de tara, cu tarani oraseniti, care habar nu au ce inseamna aia muzica si miscare underground(de ce am plecat de la BErlin, nici acum nu stiu). Au dat pe repeat playlistu`..si cu asta am ramas in seara aia.Pai bine , domnilor, eu platesc intrarea sa aud trackuri de radio? La ce aveti dj? La ce aveti mixer si butoane? Sa dati trackurile in radio edit? Jenibil!!!! Ma dau cu miscarea underground! Gata! M-am hotarat! SA nu va mai aud cu rebuturi de trackuri, de artisti! Deep house, electro house, silky house mix, funky&tribal house mix. Stii ce inseamna astea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.