Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 28 februarie 2008

Cu 360 prin Berlin

De vreo trei zile, il momesc pe 360 cu un material, mai bine zis un interviu pe care urmeaza sa il dau...de a ajuns saracul om sa ma intrebe zilnic cand i-l iau..sa fie si el pregatit sufleteste pentru marele interviu. Din pacate pentru amandoi, nu prea am timp de nimic, lucru pe care si el il stie, mai ales atunci cand imi zice sa ai pofta cand aude ca sunt la munca pana la 23. Pana la interviu insa, o sa va zic asa. Mr 360 a pus sambata trecuta muzica in Berlin(cuvant care a ajuns sa circule pe buzele bucurestenilor). A iesit un party de zile mari, de la care eu am lipsit(constransa fiind de conjucturi legate de TWO, in principiu). Am stat indeajuns incat sa imi dau seama ca as mai vrea sa ii aud seturile, ori prin Cta, ori prin alta parte. Sound nou, nu l-as denumi in vreun fel anume, sa nu ii pangaresc cumva munca.Sa fie agresiv, sa fie soft, cred ca cel mai bine ar fi daca l-as incadra pe undeva la mijloc. Dar un sunet cat se poate de occidental. Imi bucura urechea sunetele astea venite de prin Germania sau Anglia. Despre atmosfera din Berlin nu stiu ce sa zic pentru a-mi pastra bruma de obiectivitate. S-a nimerit sa fie numai emo kids atunci cand am venit eu, dar oricum tot ei fac toata atmosfera..asa ca nu au daunat cu nimic intentiei in sine al lui 360. Mie, personal, imi este de ajuns ca l-am cunoscut(la naiba, didosule, vroiam sa te ofticam cu niste poze...dar nu ne-a iesit!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.