Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 19 februarie 2008

Sunt un idolatru!

Stateam si ma gandeam acum..ca tot am dat search pe youtube..sa vad daca gasesc ultimele trackuri ale fostei mele obsesii BSB...ma gandeam cat de multe obsesii aveam catnd eram adolescenta. Banuiesc ca era perioada de formare a personalitatii propriu zise si incercam sa ma pliez pe idoli din media, pe care in mod evident ii aduceam la un suprem grad de perfectiune. Dar nu asta vroiam sa zic. ..ci de faptul ca odata cu maturizarea si cu schimbarile si experientele prin care treci, ti se schimba si perceptia asupra modelului pe care, copil fiind, il adorai. Asta mi s-a intamplat mie, cand adoratia mea pentru cei de la BSB s-a mutat, ba la unul, ba la altul, pana cand i-am luat pe toti la rand. Am inceput ca orice pustoaica...deh..cu Nick, am trecut la Brian, A.J.(care mi se parea cool)si am ajuns acum la Howie, cand ma uitam la ultimul lor videoclip. In mod evident, nu mai poate fi vorba de o obsesie, ci de o simpla constatare a unei frumuseti fizice. Nu tiu exact ce factori stau la baza(a se citi ceva mai lent, pentru ca prepozitia la sa nu se lege cu prima silaba a cuv. baza)identificarii cu un personaj media..banuiesc ca e mirajul adolescentin si ideea ca miracole inca mai exista si intr-o zi vei ajunge sa vorbesti sau chiar sa fii cu cel pe care il idolatrizezi. E senzatia ca tot ce zboara se mananca si tu esti ileana cosanzeana, al carei fat frumos nu poate fi decat o persoana publica. Ce deziluzie cand realizezi ca realitatea te arunca in apele negre ale disperarii si lipsei de speranta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.