Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 3 februarie 2008

Pus pe chill

Bah..tampitule!!! Ai ochii mici!! Eu de unde plm imi dau seama cand faci cu ochiu`?? O data , de doua ori, de ajunsesem ieri sa invat replica asta pe de rost. Nu ca nu mi-ar fi placut, ci pur si simplu ca muream de ras ori de cate ori o auzeam(asa o fi, razvane!!!)O seara pe chill out. De asta am avut parte ieri, dupa toate urletele tampitului ca nu venim..ca tragem tzeapa, ca suntem naspa...am citat din tampit!:D Am stat, am ras, am ascultat muzica(o claca putin mai moderna, as zice), dar cat se poate de ok. Mai ales ca unii aveau chef de glume..asa ca nu aveam cum sa nu rad la toate mangaierile de pisici, muzica simfonica in the mix si holbat la DC shoes`ii unuia dintre ei, din simplul motiv ca trebuiau exterminati. A fost cat se poate de ok seara de ieri..si i`ll be damn daca nu as repeta`o!!! Cu tot cu Killer!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.