Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 26 februarie 2008

Eurovision Romania, marea cacealma TVR`ista

Mi-am zis ca poate s-a schimbat ceva in marele comitet central al TVR`ului. Aici ma refer doar la cel care a facut selectia pentru EUROVISONUL de anul acesta. Ramasesem cu un gust amar de anul trecut, pe care speram sa il schimb cu ceva..dulceata..Asa ca, nerabdatoare, m-am pus in fata televizorului sambata seara, rugandu`ma sa nu fie aceleasi japitze de melodii de anul trecut(culmea! in conditiile in care marele Moculescu e capo de tutti capi in juriul respectiv sauuuu..manevreaza din umbra marionetele din prima linie). Daca asta intelege domnul Moculescu prin muzica, ii sugerez sa mai faca un Conservator ..chiar de vreo 3 ori, pana se dezobisnuieste sa isi promoveze falsele valori si sa le faca statui de aur, in defavoarea celor care ar putea avea sanse reale sa faca impresie. Cu dintii inclestati, am asteptat sa se termine oroarea muzicala de 12x3 minute, pentru a-mi pune din nou condeiul pe organizatori, care..odata in plus, si-au batut joc de toata lumea. Am incercat sa imi raspund mie insami la o intrebare..pertinenta..dupa cate cred eu: ce cauta 4 reprezentanti ai Suediei in lupta pentru Eurovisionul romanesc? De ce Suedia..m-am gandit instantaneu la portite politice, care pot fi aduse in discutie...dar nu prea am vazut legatura. Asa ca..brusc..m-am gandit cu oroarea..cat de marsav..s aduci SUEDIA..sau rebuturile din Suedia sa iti concureze cot la cot cu romani pentru care chiar inseamna ceva sa castige la Eurovision Romania. Cu ce l-ar incalzi pe un suedez faptul ca a participat la un contest pentru romani. Mi s-a parut penibil modul in care TVR-istii ii ridicau in slavi pe suedezi(care, sa fim seriosi, nu sunt decat niste nulitati care nu au reusit sa obtina mari succese in tara lor, asa ca au gasit teren fertil in frumoasa Romanica)...asta in conditiile in care romanii aveau emotii de le sareau ochii in cap pentru prestatiile pe care urmau sa le aiba. Mai penibil decat atat nu a putut fi decat modul in care au reusit, in fond cei 4 sa ajunga in finala, luand din sansele romanilor. Ma ingrozea numai gandul ca Suedia ar putea ajunge sa castige concursul romanesc, calcandu`ne si mai mult mandria(si aia putina) in picioare. Trai-ne-ar interesele scabroase si mamutii care si-au infipit adanc trompele in solul napadit de buruieni, de nu mai poate nici o floare(fie ea muzicala, culturala, sociala) sa isi scoata petalele la suprafata!Rusine, tvr`istilor! Ati demonstrat, inca o data, cat de politizati sunteti...iar pentru asta nu aveti nici o scuza..ca sunteti televiziune publica prin definitie, nu privata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.