Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 12 februarie 2008

Spune NU fitzelor!

Tricouri gaurite, fuste mulate, gablonturi, trench`uri, pantaloni pana, rochii cu centuri mari, fuste din satin sau combinatii dubioase de culori si materiale. Intr-un cuvant, FITZE!!Ce te faci cu ele? sunt in fata ta, poti sa le atingi, dar parca nu vrei sa te pangareasca mirosul lor murdar si uitatura piezisa. AM incercvat sa le ignor, am incercat sa le persiflez, in nici unul dintre cazuri, nu m-a ajutat prea mult revolta mea interioara. Drept pentru care, le evit! Vreau sa traiesc printre oameni normali, printre oameni pentru care moda, trend setterii si fashion iconurile nu exista...pe care cele de mai sus nu i-au afectat deja si nu i-au transformat in fashion victims. Urasc ipocrizia..si strig din tot sufletul meu de om rational, ca urasc superficialitatea si datul in stamba..cand in buzunar ai doar 20 lei. E funny, e funky..e interesat de incercat ca pur experiment, dar te saturi. Eu una, asa am facut. Asa ca..de acum inainte, no CRUSH, no CAFE CAFE, no WISH, pentru ca atata fashion si falsitate imi provoaca greata si o stare de voma continua. Nu le mai suport si nu mai mai suporta. Vreau sa fiu un om normal si sa o ard dubios acasa, cu prietenii sau la un ceai lipsit de fitze si figuri, exact asa cum imi place mie.

Un comentariu:

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.