Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 26 februarie 2008

Nu`mi lua jucaria!

Stau si ma gandesc uneori..cum ma apuca si cum ma lasa gelozia...si imi demonstrez singura, ulterior, cat de stupide sunt reactiile astea si cat de nefondate sunt. Posesivitatea mea se manifesta numai atunci cand altcineva se joaca ..cu acea jucarie pe care o folosesc si eu, dar care nu e a mea. Numai atunci...si imi sare tandara repede..de la orice comentariu sau orice dovada de afectiune disimulata pe care jucaria ce se vrea a mea o are cu un stapan de alta natura. E stupid, e banal, e omenesc, pana la urma..pentru ca astea sunt reactiile normale in astfel de situatii. Incerc sa ma ponderez de cele mai multe ori, dar nu intotdeauna imi iese. Ce este si mai ciudat e ca gasesc rezonanta la persoane pe care nu le vad prea des..dar care ma fac sa ma simt exact asa cum stiu eu ca sunt. Zic asta pentru ca astazi mi s-a declansat din nou simtamantul ca suflete pereche exista: am avut o discutie cu un vechi prieten si radeam reciproc de faptul ca noi nu ne-am balacarit niciodata..si ca ar fi amuzant sa facem asta...daca nu am fi suflete pereche..whatever that is. Discutiile noastre nu sunt interminabile, nu ne tin in fata compului, pentru ca fiecare are viata lui..dar intotdeauna dorinta secreta ce transpare din aceste discutii depaseste limita verbalului. Ne pastram ca alternativa pentru zile mai bune, pentru ani mai buni, pentru orice mai bun. Nu ne permitem sa ne pangarim si ne punem in vitrina, intr-un gest de maxima reciprocitate. Eu nu sunt iubita lui, el nu este iubitul meu, suntem mult mai presus de astfel de discutii. Descoperim cu stupoare ca mereu avem ce sa vorbim, ca suntem la fel,ca procedam la fel, dar nu ne anima nici un sentiment de posesivitate. Rationam, relationam, iubim si legatura dintre noi devine mai puternica pe zi ce trece, pe luna ce trece, pana cand o fatalitate a destinului ne va pune in fata faptului implinit. Ideea e ca mi se umple sufletul de fericire de cate ori purtam discutii tampite, de cate ori ne injuram sau de cate ori vorbim de relatiile noastre. Pentru ca..suntem suflete pereche si asta scuza tot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.