Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 26 februarie 2008

Fetisuri cu uniforme

Uniforme..uniforme..uniforme..stau acum si ca gandesc ca nu degeaba radeau unii si altii de mine pe tema cu uniformele. La momentul respectiv, ma aratam foarte intrigata si foarte vehementa in ceea ce priveste uniformele, adr mai ales glumele cu atractia conditionata pe care o iau cu sine tinutele..ca doar vorba aia, am stat 2 ani printre ele si le-am prins..gustul..cum s-ar zice. Astazi s-a reactivat marea obsesie(care, de alfel..cred ca nu a trecut niciodata) legata de uniforme..numai ca amu` am trecut de la MIRA la MAPN..diferenta de nuanta, in fond. Refuz sa cred, totusi, ca ma incadrez in tiparul femeilor atrase de uniforme si in randul fetisurilor pe care multe le au cu aceste uniforme. Refuz sa cred ca ma incadrez in tiparele majoritatii..dar chiar nu pot sa ma abtin..e ca un facut ca cei in uniforma sa aiba o anumita prestanta si sa impuna un respect care sa puna pe oricine sa faca o reverenta. Asociate si cu maretia fizica, atractia este deja ireversibila. Mai adauga si o nuanta creola a tenului si o mica sasaiala, inteligenta, dar si hotarare..si ai deja un prototip, pentru care multe ar omori. Prototip pe care eu l-am avut in fata ochilor timp de jumatate de ora. CE imi pare si mai ciudat este ca astazi s-a demontat un mit: cel al ermetismului MAPN. Zic asta pentru ca una dintre ideile mele preconcepute de pana acum erau legate si de faptul ca orice structura militara este izolata prin definitie si deloc dispusa schimbului de informatii cu exteriorul. Cat se poate de fals, si asta mi-a demonstrat-o chiar distinsul domn, care mi-a replicat ferm: Nu ascundem lucrurile care sunt mult prea vizibile pentru a fi ascunse. Am fi penibili daca am face asta. Si cum sa nu iti placa uniformele, in conditiile date?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.