Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 8 februarie 2008

Este sau...?

Stii ce? Chiar incepe sa imi placa ce poate face o singura poza postata la avatar. Imi plac reactiile, pentru ca ma amuza, imi place sa ii induc pe oameni in eroare, imi place ca isi pun intrebari. Ce as putea cere mai mult decat atat? Aaa! DA!Cum de nu mi-am dat seama...imbratisarile de pe hol dau un plus de savoare intregii povesti. SA fie o poveste, sa fie o plasmuire a imaginatiei tuturor celor care s-au lasat introdusi in joc? Inca nu stiu, dar nici cred ca asta conteaza prea mult. Pentru noi 2, evolutia lucrurilor este clara, dar sub nici o forma nu coincide cu cea a majoritatii. Dar pana cand va realiza toata lumea asta, va mai trece ceva timp, indeajuns pentru a naste intrigi. Enjoy!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.