Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 17 februarie 2008

Sunt mandra de tine, pisi!

M-am gandit sa nu scriu numai de mine in posturile astea, pentru ca deja as da`o in banal si redundant(pagina 345 a DEX :D). Asa ca o sa scriu 2 randuri despre pisi, cel cu care nu am mai vorbit de muuuullltaaaa vreme! Sunt mandra de tine si cred ca nu am incetat niciodata sa fiu(in pofida micilor ciondaneli..in urma carora vroiam sa iti rup gatul)! Si acum, ca tot mi-ai facut un update la tot ceea ce inseamna professional background si relationship background, ma declar pe deplin multumita(dar tot va trebui sa o vad, esti constient de asta, da?). Stiu ca o sa te descurci cu toate, important e ca faci ceea ce iti place, si asta te face mai fericit decat te stiam eu. Love ya too, uratule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.