Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 14 februarie 2008

Berlin awaits you!

Seria petrecerilor continuă şi săptămâna aceasta în Club Berlin din Constanţa, unde băieţii de la butoane(a se înţelege DJ) sunt puşi pe fapte mari, cum fac, de altfel, la fiecare sfârşit de săptămână. Pe 14 februarie, toţi îndrăgostiţii îşi vor pune inimile pe masa dj-ului, unde the Hazzard Dj`s le vor răscoli amintirile în beaturi de underground. Cât despre vineri şi sâmbătă, se schimbă treaba puţin. Vineri, Kozak o să se joace cu butoanele şi platanele, dar şi cu minţile celor care vor veni în Berlin. De data aceasta, Kozak o să vină singur, fără prietenul Gojira, în speranţa că va rupe rândurile într-un partz de after, chiar lângă BTT. Sâmbătă, THORNADO se va rupe în figuri şi va frânge inimi cu setul lui, dar pentru asta are nevoie şi de subiecţi de....analiză. Dacă tot ţi-am zis cum stă treaba în weekendul ăsta, ai face bine să îşi iei porţia de energie cu tine şi să vii la Berlin, unde toată lumea va fi cu ochii pe tine!

Un comentariu:

  1. Buna!

    Ti-am citit unele articole... asa este,aceleasi stari de greata le-am trait si eu.Imi iubesc orasul insa din pacate ma tot gandesc la Bucuresti daca as vrea sa fac ceva.
    Revin.. nu pot sa cred cat de proasta este promovarea in C-ta!Unde-i Berlunul fratee!! In seara asta vrea sa ma duc si eu.Poate ma grabesc si la un moment dat as afla unde este surfing the web insa pana acum nu am gasit info despre acest club:( nu este normal.
    Oricum aflu si inseara asta acolo sunt...

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.