Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 26 februarie 2008

Read my blogs

Ma bucur sa vad ca am feedback la materialele mele..si de fiecare data zambesc frumos cand vine vorba de blog. Nu ma asteptam ca atat de multa lume sa isi arunce ochii aici: de la prieteni, pana la sefi, pana la simpli curiosi sau chiar dj care mai vin sa mixeze prin Constanta. As vrea, totusi, sa am mai mult timp pentru blog, pe care l-am lasat usor in paragina de catva timp. Timp nu prea mai am, iar putinul pe care il gasesc il folosesc in astfel de scopuri nobile. Nu sunt de fiecare data in maxima forma, iar unele materiale sunt facute la repezeala. De asta imi dau seama abia cand le recitesc si realizez ca nu respecta nici macar normele logice. Oboseala, deh!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.