Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 20 februarie 2008

Mi-e groaza de momentul in care voi aparea pe blog!

Replica de mai sus apartine unui distins domn, pe care il am la suflet. El stie cine e, unul din multii pe care ii ador ca oameni si ii apreciez pentru ceea ce sunt. Stiu ca iti mananc ficatii si ca ma urasti de moarte, dar...asta e replica pe care Ionutzu al meu mi-o repeta zilnic, in speranta ca il voi crede sau ca ma va convinge si pe mine ca asa stau lucrurile. Ce sa zic, Ionutzu?Imi esti prea drag pentru a ma convinge de asta. Simpla replica...da` nu scrie in blog de rau de mine si nu le zice ca eu ma duc la....(ooopss..asta era private:D), ca stii ce or sa zica despre mine imi smulge un zambet din ala strengaresc pe fatza. Asta sa nu mai zic de momentele in care iti rozi unghiile, de teama unui post calomnios. Neahhhh!!! Never gonna happen, oricat de mult ai vrea tu. Nu ma stresezi absolut deloc, spre marea ta dezamagire...cu toate asteaaaa..recunosc ca am oroarea de o singura intrebare de-a ta: Dar de ce nu sunt mai multe intrebari? Mi se ridica parul pe mana cand ma intrebi asta(asta daca l-as avea, bineinteles), fac acea fatza care te scoate din sarite si urlu un MA`taaaaaa:D, cum am facut azi. DAr tot te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.