Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 7 septembrie 2009

Mai bine haos decat manipulare!

Cum o fi sa scrii lucruri inteligente?Eu una, nu mai stiu. La Tv ..renunt pe zi ce trece. Il folosesc doar ca interfata intre mine si sitcomuri, radio-ul il ascult doar cat sa nu imi iasa pe nas si pe ochi, iar presa scrisa o citesc pe diagonala, pentru ca incerc sa imi crut ochii. Vad injurii, inadaptati, stiri comandate, naivi incepatori, plini de speranta, exploatare silnica, rautate exacerbata, dar realizez ca asta e lumea. Ce rost are sa ne prefacem ca suntem inteligenti?Ca stim? Ca suntem informati, negand manipularea ce vine cu toate astea. Am renuntat sa dau crezare liderilor de opinie si formatorilor. Am renuntat sa cred in bruma de deontologie afisata de media. Pentru ca nu e. Pentru ca se ascunde in pamflate ieftine si in comenzi in serie. Been there, did that, ar zice Matz la asta. Si asa e. Insa odata ce treci de dezgustul amagirii amare, din paharul de venin pe care l=ai sorbit cu nesat atata amar de vreme, privesti olimpian catre tot. Detasarea e recomandata. CA si cura. Ca si dezintoxicare. Ca si ultima speranta. Imi zboara mintea la altele. La fragmente de viata, la analize comportamentale. M-am saturat de un guvern hais-ceos, ce o Romanie in haos si de stiri apocaliptice. M-am saturat de mercenari si mercantilism, instaurez starea de analiza socio-comportamentala pe indivizi atinsi de democratie si saracie. Pe indivizi blazati. Pe indivizi intorsi din Spania, de la cules capsuni. Claudel sigur rade acum in barba si imi spune sa las prostiile mele filosofice. Grig mi-ar spune de forta de munca si decadenta media. Iar Sarmi ar incerca sa ma linisteasca. Haotic mod de gandire am in ultima perioada. Incep sa ma adun insa. Inspre nebunie, ca e singurul loc care te scapa basma curata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.