Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 23 septembrie 2009

Panica zilei: Si acum eu ce fac cu el? Il arunc sau i-l dau inapoi?

Am momente in care sunt idioata. Atat idioata, cat si cu un grad ridicat de onestitate si omenie. Iar asta s-a intamplat azi, cand am returnat un card unei ametite care il uitase in ATM. Dar..first things first, cum ar zice americanu`. Am ajuns la ATM dintr-o pura intamplare. Ma apucase dorinta culturalizatoare de a arunca bani pe carti(deloc sanatos!). Cum librariile din Romania inca nu beneficiaza de minunile ultimei tehnologii, a trebuit sa iau calea unui ATM, pentru a-mi satisface setea de..."Comunicare eficienta in campaniile publice"- care fie vorba intre noi, a costat o caruta de bani.Ajunsa la bancomat, vad o faptura gingasa si diafana, care isi preumbla degetele pe butonae. Cum eram la o distanta considerabila de ea, nu am vazut exact cam ce i-au facut degetelele alea si pe unde s-au lipit. Dar aveam sa ma conving dupa 2 minute. There for, vad ca faptura se indeparteaza de ATM, unduindu-si sunculitele in fustita mulata si bluza in dungi, asa ca ma apropii cu incredere. Cand ma uit atent pe monitor, vad binecunoscuta intrebare: "Doriti sa mai efectuati si alta tranzactie?" Panicata, incep sa o urmaresc cu ochii pe duduia diafana, care se indeparta din ce in ce mai mult de mine. Ok, moment de cumpana!CE fac acum??Grabesc operatiunea de scoatere a cardului sau dau curs curiozitatii de a vedea cat are pe el? Constranse de pedeapsa divina, ii dau NU si rog ATM-ul sa scuipe cardul mai repede(la dracu!). Alerg dupa duduie 3 minute, de imi iesii limba de un cot afara si am reusit sa o si sperii, fluturandu`i cardul in fata ochilor, dupa un "buna ziua!" spus copilareste. "E al dumneavoastra?" continui. Panicata, femeia nu stia daca i l-am furat eu sau daca l-a uitat ea in ATM. Si i-am explicat: "Am fost la ATM dupa dvs, sa scot bani si l-am gasit acolo". Am uitat insa sa precizez: De pe cardul MEU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.