Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 8 septembrie 2009

Cand floarea intalneste televiziunea:Crin TV.

Timid ca o floare, rosind in obraji, micutul Crin si-a deschis petalele si si-a facut organ. De presa. DE partid. Crin Antonescu are TV. Si CEausescu parca avea unu`. Numai ca "Partidul, Romania" s-a transformat in dezideratul galbenist al opozitiei. Ce draguuut! Ma uitam pe contul de twitter al lui Crin facut,probabil, de un membru din stafful de campanie antonescian. Inspirat membru(atentie, nu organ!), dar nu suficient, ca i-a lasat domnului Crin vreo 12 followers. Ideea in sine, ca orice idee PNL`ista sau de provenienta politica, mai bine zis, este laudabila. Insa punerea ei in practica, usor catastrofala. DAca prins trategie de imagine sau boost up de imagine, stafful intelege sa ii faca TV, apai sa ma scuze dumnezeu, ca nu vreau sa stiu ce inteleg ei prin strategie sau communication tools. Mi se pare oribila ideea de a face un TV pentru un candidat.Ca sa ce? Ca sa comunici mesaje pe care daca le-ai comunica prin twitter sau facebook sau orice alt social media ar fi mai eficiente?Sa fim seriosi!Cati rataciti intra pe paginile politicienilor pentru a sta gura casca la declaratiile lor? Foarte Putini! Dar cati pot primi mesaje pe social media? Foarte multi! Atata vreme cat stii sa ii centrezi in jurul tau si al intereselor tale. There for, de ce atata bataie de cap pe chestii ce tin de dictie, discurs si prezenta scenica/televizata, cand lucrurile se pot rezolva mult mai simplu si mult mai eficient in alte moduri?Sa fim seriosi, decat sa ni se faca dovada ca un candidat si-a invatat cu sarguinta lectiile de dictie, mai bine ar face dovada ca stie sa se foloseasca intr`adevar de mijlocul de care uziteaza in exces. Adica internetul.
O alta idee buna care a dat chics la aplicare este intentia de umanizare a candidatului. Faptul ca se foloseste prenumele vrea sa conote o apropiere intre politicianul intangibil si masa hamesita care se uita la Crin Tv. Insa..eu ma intreb acum, daca eu ma duc la Dnu` Crin si ii zic: CE faci, mai, Crine? Nu o sa sara badigarzii lui pe mine, ca mi-am permis sa il tutuiesc? So, unde este aplicabilitatea mesajului. In pom. Si pomul in aer. Tot de opozitie.
Cat despre asocierea Crinului cu titulatura de TV, e de porc. Sincer. E ca si cum mi-as deschide eu o televiziune si as suferi sa imi alatur prenumele cu TV`ul. Nu consolidezi asa iconul de Crin, ca tot de porc e. Plus ca suna zeflemist:Crin TV. Slava domnului ca principele Duda nu s-a gandit la acelasi lucru, ca imaginati`va ce ar fi iesit!Am fi ras luni intregi de asocierea de cuvinte dintre Duda si TV!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.