Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 5 septembrie 2009

Let`s..Dance!

Ma apuc de dans! Unii ar zice cam tarziu, altii probabil ca zic acum :chiar era cazul. Eu, nu stiu ce sa zic in afara de : let the games begin. Am doua picioare stangi..sau cel putin asa s-au dovedit a fi pana acum, insa merg pe ideea ca daca profesorul e bun,atunci cu siguranta ca o sa imi fac doua picioare drepte..sau macar semi-drepte..nu ca ar fi paranteze, sa se inteleaga, da? Nu am fost foarte pasionata de dans..sau de orice alta activitate care necesita atat de multa miscare(cu mici..pardon, MARI exceptii!).Dar, pana la urma, fac orice sa scap de (k)g in plus,fara a ma duce la sala. Penrtu ca sala ma timoreaza din start si gandul ca sunt inconjurata de atatia oameni transpirati si gafaind a de toate, nu prea imi surade. O sa incep cursurile , pe 15, cel mai probabil. Daca nu mi-am rupt nici un picior pana pe 1 octombrie, asta inseamna ca nu sunt atat de catastrofala pe cat de mult credeam .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.