Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 15 septembrie 2009

Eu la salsa

M-am inscris la salsa! Pazea!In numai 60 de minute am reusit sa derutez un instructor, un asistent de instructor si trei parteneri+ doua domnite. Drept pentru care, se poate concluziona, prematur, ce-i drept, ca sunt o catastrofa pe doua picioare. Stangi! Am probleme cu sincronizarea, am probleme cu intorsu` pe partea stanga siiii, de parca nu era suficient, am probleme si cu miscarile. Daca nu le constientizez, nu am facut nimic. Si chiar nimic am facut. Insa nu am reusit sa calc pe nimeni pe picioare, asta pentru ca pasul de salsa este in asa fel facut incat ciocnirile sa nu fie violente sau sa nu fie deloc. Asta in cazul in care nu te cheama Ramona, cum am mai spus. Insa , chiar si asa, trebuie sa ercunosc, ca parca de multa vreme nu m-am mai ciocnit de ceva nou si probabil ca de aici mi-am pierdut antrenamentul in a asimila informatii. Altle decat cele teoretice. Sunt putin ruginita la capitolul asta, eu, care am mancat teorii si teoreme, sociologii pe paine. La un moment dat.Acum insa, incep sa reinvat, incep sa maacomodez cu ideea ca teoria se combina cel mai misto cu practica si ca , in definitiv, nu strica sa te faci de ras putin. Pentru ca perfectiunea nu exista. Schimbul de experiente e intotdeauna binevenit. Asa ca voi continua stangaciile mele pe pas de salsa pana cand nu le voi mai avea deloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.